چگونه ون تشریفات رزرو کنیم؟

چگونه ون تشریفات رزو کنیم

برای مجالس و مراسم تشریفاتی  بویژه سازمانهای دولتی و رسمی برای مهمانان خارجی نیاز به  ماشینهای های شیک و تشریفاتی دارید. این خودرو ها ظاهر زیبا وفوق لاکچری و امکانات  فوق العاده، انتخاب خوبی برا تشریفات است. درادامه این مطلب به شما می گوییم چگونه ون تشریفاتی رزرو کنیم.

پر کاربرد ترین مدلهای ون در زمینه تشریفات

ون تویوتا هایس

یکی ازبهترین  خودرو ها در بستر تشریفات  است که دارای ظرفیت 14 نفر است. از ویژگی های این خودورو می توان به موتور بسیار کم صدا، سیستم ورود بدون کلید، گیربکس اتومات، فرمان تلسکوپی،  گرمکن صندلی های جلو، آینه های برقی، مانیتور، سنسور دوربین دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اتوپارک، سیستم پیشرفته  سرمایشی و گرمایشی و  صندلی ها ی بسیار راحت، اشاره داشت.

ون بنز ویتو

دومین خودرو پرکاربرد در زمینه تشریفات  با ظرفیت 6 نفر است. از ویژگی های این خودرو می توان به گیربکس اتومات 7 سرعته، صدای کم موتور، سیستم تهویه، سیستم  سرمایشی و گرمایشی قدرتمند، فضای مناسب داخلی، دوربین دنده عقب، سیستم پخش موسیقی مدرن ، سیستم ناوبری ماهواره ای و کیسه هوا برای سرنشینان جلو اشاره داشت.

 ون هیوندا اچ 350

یکی دیگر از بهترین خودرو ها در زمینه تشریفات  که در دو مدل باربری و مسافربری تولید شده است. این خودرو دارای ظرفیت 12 نفر می باشد. از  ویژگی های این ون تشریفات می توان به نمایشگر 4.2 اینچی، گیربس دستی 6 سرعته، آینه های راهنما دار و سیستم گرمکن، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، هواکش سقفی، کنسول وسط، سیستم  صوتی قدرتمند  و کپسول آتش نشانی نام برد.

کاربرد اجاره ون تشریفاتی

کاربرد ون های تشریفاتی در جابجایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت با وسیله و جابجایی مهمانان مهم شرکت های بزرگ است.  بسیاری از سازمان ها برای حمل مهمان های خارجی از فرودگاه به محل اقامت شان به شرکت های اجاره خودرو جهت اجاره ون تشریفاتی مراجعه و با توجه به میزان بودجه و تعداد نفرات مهمانان ، ون تشریفاتی خود را اجاره می کنند. ون های تشریفاتی برای سفر های دسته جمعی  و گشت های شهری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های راننده ون های تشریفات

راننده ون تشریفات با توجه به اهمیت این شغل، ویژگی ها و مهارت های مختلفی دارد. راننده ون تشریفات باید ظاهری آراسته ومرتب داشته باشد. رفتار اصولی وحرفه ای راننده ون  نکته ای بسیار مهم است که گویای  سابقه راننده  است. رفتار حرفه ای شامل، خوش رفتاری، احترام به میهمان، انتقاد نکردن از رانندگی دیگران، خیره نگاه نکردن به مسافران، بازکردن درب خوردو برای مسافران، حمل وسایل میهمان، لبخند به لب داشتن است.

شما می توانید برای اجاره ون دربستی به تاکسی روز مراجعه کنید

فواید و مزایای اجاره ون تشریفاتی

۰۱ماشین ون برای مسافرت هایی با تعداد مسافر بالا و مسافت طولانی، طراحی گردیده است ، لذاجابه جایی کالا و مسافر به تعداد بالا را به یک باره امکان پذیر می کند.

۲. خودروهای ون ظرفیت جای دهی و جابه جایی بار تا حدود ۵۰۰کیلوگرم را دارد.

۳. هزینه مقرون به صرفه و قیمت مناسب کرایه ون های تشریفاتی از مزایای دیگر آن است.

۴. اغلب سامانه های مسافربری از جمله مجموعه تاکسی روز  ، راننده هایی را برای ون های خود بر انتخاب می کنند که به زبان انگلیسی مسلط باشند. پس برای جابه جایی مسافران خارجی و توریست ها  مشکلی وجود نخواهد داشت.

۵.  سیستم های گرمایشی برای روزهای سرد و سرمایشی برای روزهای گرم و همچنین امکانات لوکس و راحت از مزیت های دیگر ون های تشریفاتی است.

علاوه بر این می توان از ایمن بودن ون تشریفاتی  اطمینان داشت .

۶.  امکان رزرو روزانه  و مدت زمان های متغیر و یا به صورت ساعتی، اجاره ون تشریفاتی وجود دارد.

مراحل اجاره ون تشریفاتی

ابتدا شرکت خدماتی مورد نظر را انتخاب کرده و درباره ون م تشریفاتی ورد نظر و تاریخ دقیق دریافت و تحویل ون و موارد دیگر که نیاز به توضیح دارد، مشورت بگیرید. مدارک مورد نیاز را تحویل داده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید و ون تشریفاتی مورد نظرتان را تحویل بگیرید.مبلغ ودیعه با توجه به ون درخواستی تعیین و پس از تحویل ماشین به مشتری بازگردانده می شود.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد مزایا و معایب  و مراحل  رزرو  ون تشریفاتی بحث و بررسی کردیم. مجموعه تاکسی روز ارائه دهنده انواع ون تشریفاتی با راننده و بدون راننده، با بهترین  شرایط و رانندگان مجرب است. برای اجاره ون ، با همکاران  ما در مجموعه تاکسی روز تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا