چگونه ون دربستی رزرو کنیم؟

چگونه ون دربستی رزرو کنیم

اجاره ون دربستی یکی از روش های مسافرت راحت و بی دردسر وبه صرفه است، این ماشین ها بسیار راحت هستند و امکانات وتسهیلات زیادی دارند که در موارد طولانی بودن مسیر سفر، نیز خسته کننده نسیتند. صندلی های این ون ها بزرگ و مرفه است و برای استفاده هم بچه ها و هم بزرگسالان مناسب است. در ادامه مطلب میخواهیم برایتان شرح دهیم که چگونه ون دربستی رزرو کنید. همراهمان باشید.

چرا ون دربستی کرایه کنیم؟

اگر علاقه مند هستید به صورت گروهی با همه ی اعضای خانواده، دوستان دوران دانشگاه وفامیل و … به سفر بروید اما به خاطرمسائل مختلف مثل آشنا نبودن با مسیرسفر، نداشتن خودروی شخصی مناسب، هزینه زیاد بلیط قطار و اتوبوس و نگرانی بابت اینکه امکان دارد نتوانید کل مسیرسفر را رانندگی کنید و یا در طی مسیر سردرگم شوید،  ما به شما کرایه خوردرو ون دربستی را پیشنهاد می کنیم چون  با این کار همه ی مشکلاتونگرانی ها رفع می شود. در مواردی  که کرایه خودرو  ون دربستی با راننده است میتوان از همسفر بودن با یک فرد مجرب  وآگاه که به کل مسیرها آشنا یی دارد لذت ببرید.

قیمت اجاره ون دربستی

اگر اقتصادی به قضیه اجاره خورو برای مسافرت  نگاه کنیم، می فهمیم  که قیمت  کرایه ون دربستی  زیاد نیست و نسبت به سفر با بقیه  وسایل نقلیه   اقتصادی و به صرفه تر است . نرخ کرایه ون دربستی بر اساس چندین فاکتور مشخص  می شود. ون با راننده یا بدون راننده ، زمان، مدت زمان سفر، ظرفیت و امکانات ون بر میزان قیمت اجاره ون دربستی تاثیر دارد.

مزایا و کاربرد خودروی ون

ون ها نوعی از ماشین های کاربردی هستند که در مدل های مختلف و با تعداد وسیعی از اندازه وچیدمان داخلی تولید شده اند.

ون ها معمولا کمتراستفاده شخصی می شوند و  که در  بیشتر برای جابجایی مسافرین و یا تورها و مسافرت ها استفاده میشود. و یا استفاده تجاری داشته و سازمان ها و ادارات از آن استفاده می کنند. ون خودرویی کاملا کاربردی است که برعکس خودروهای سبک شهری، شاسی به صورت جدا ساخته شده و بدنه بر روی آن قرار می گیرد.

برای رزرو ون تشریفات به تاکسی روز مراجعه کنید

اجاره ون کمپر

اگر شما نیز جز کسانی هستید که علاقه ی زیادی به مسافرت دارید و رفاه و اسایش در طول مسیر سفر برایتان اهمیت دارد، به شما پیشنهاد میکنیم یک ون کمپر کرایه کنید؛ این خودرو کلیه امکانات و تجهیزات  رفاهی را دارد و یک خانه قابل حمل است، زیرا امکان اینکه به صورت موقت درون آن زندگی کنید را دارد. این ون ها دارای سرویس بهداشتی، محل استراحت و آشپزخانه نیز هستند. حال اگر با ون کمپر به همراه دوستانتان سفر کنید،  لذت این سفر چند برابر است چون ون کمپر بسیار مجهزو راحت است و شما در طول سفر خستگی را احساس نمی کنید و بدون نگرانی جهت یک مکان برای استراحت، مثل اینکه در یک خانه ی متحرک زندگی میکنید. این کمپرها مناسب برای مسافرت به دل طبیعت و مکان های پر ماجرا  و هیجان برانگیز هستند. این ون ها ۴تا ۶نفر ظرفیت دارد.

مدارک مورد نیاز جهت اجاره ون دربستی

  • یک عدد چک یا سفته به مبلغ قیمت خودر
  • سپرده نقدی
  • گواهینامه معتبر مرتبط با خودرو
  • اصل کارت ملی

کرایه تاکسی ون دربستی

در صورتی که می خواهید به همراه دوستان یا  اعضای خانواده در سطح شهرهای بزرگ مثل تهران رفت و آمد کنید، بدون اینکه  بابت ورود به محدود طرح ترافیک نگرانی داشته باشید و یا در اطراف شهر برای چندین ساعت به تفریح  بپردازید  بهتر است، تاکسی ون دربستی کرایه کنید، زیرا هزینه کرایه تاکسی ون دربستی در شهرهای شلوغ  نسبت به کرایه تاکسی های سواری بسیار کم تر است و چنانچه تعداد همراهانتان بیشتر از ظرفیت خودرو سواری است، میتوانید با کرایه تاکسی ون همه با هم باشید، بدون اینکه لازم باشد  چندین خودرو سواری کرایه کنید.

 سخن پایانی

اجاره ون دربستی، راهکاری مناسب برای سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است. البته ظرفیت این وسیله نقلیه بین ۱۰تا ۱۳نفر است و برای تعداد بیشتر پیشنهاد نمی شود. مجموعه تاکسی روز ، با داشتن انواع خودرو ون، به متقاضیان ون دربستی با راننده و بدون راننده اجاره می دهد. شما می توانید با کرایه ون های پیشرفته با امکانات لوکس روز از مجموعه تاکسی روز، سفری ایمن و مطمئن و لذت بخش را برای خود و خانواده و دوستان  رقم بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا