انواع ون موجود در بازار ایران

انواع ون موجود در بازار ایران

بسیاری از افرادی که قصد خرید یا اجاره ون دربستی برای سفر یا مراسم های خاصی را دارند، می توانند از انواع ون موجود در بازار ایران استفاده نمایند. اکثر ون های ایران به صورت وارداتی بوده و با امکانات ویژه ساخته شده است. جهت آشنایی شما به انواع ون موجود در بازار ایران می پردازیم.

انواع ون در ایران

انواع ون ها با اهداف سفرهای درون شهری و برون شهری طراحی می‌ شود که هرکدام امکانات و ویژگی هایی خاصی دارند. همچنین ون ها در کلاس های مختلف این طبقه‌ بندی می ‌شود که می توانیم به ون های وی آی پی و ون های اقتصادی اشاره نماییم.

به طور عمده این سری از تجهیزات حمل و نقل ابعاد کوچک تری از مینی ‌بوس‌ها داشته و برای سفر های گروهی در شهری بهترین گزینه محسوب می ‌شود. خودرو ون از لحاظ ساختار به دو دسته و وارداتی و ساخت داخل تقسیم بندی می شود. در ادامه بیشتر در مورد برند های تجاری ون در ایران صحبت خواهیم کرد. در ادامه به سایر انواع ون موجود در بازار ایران می پردازیم.

تویوتا هایس

ون تویوتا هایس یکی از معروف ترین و در عین حال بهترین و خودرو های ون وارداتی بوده که توسط خودرو سازی تویوتا طراحی می شود. این خودرو ظاهری زیبا داشته و امکانات قابل قبولی دارد. خودرو ون تویوتا هایس سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت داشته و می توانید برای مسافرت های درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار دهید. جهت بهره مندی از امکانات و سفر های شهری و برون شهری می ‌توانید به سایت تاکسی روز مراجعه کرده و ون مناسب سفر خود را انتخاب و رزرو نمایید.

مدل های مختلف ون هیوندای

شرکت خودروسازی هیوندا تا به حال ون های متنوع در ابعاد بزرگ و کوچک را روانه بازار کرده است و مدل اچ ۳۵۰ یکی از ون های بزرگ هیوندا بوده که قابل رقابت با خودرو ها و برندهای برتر ساخت در جهان است. در کنار آن می توانیم به ولی هیوندای نیز اشاره نمایید که از سال ۱۹۹۷ تولید شده و برای جابجایی مسافران با قیمت های مقرون به صرفه بهترین گزینه محسوب می شود. اگر قصد بازدید از اماکن گردشگری داخل شهری، سفر های گروهی و طبیعت گردی یکی از بهترین گزینه ها برای سفر محسوب می شود.

ون وانا

ون وانا توسط شرکت ایران خودرو در داخل کشور تولید می ‌شود که شباهت بسیاری به تویوتا هایس داشته و یکی از تجهیزات حمل و نقل باکیفیت در کشور محسوب می شود. در نظر داشته باشید این خودرو از نسخه چینی و ژاپنی تویوتا هایس کپی شده و در مجموعه شرکت ایران خودرو تولید می شود و می توانید ۱۳ نفر را با این خودرو جابجا نمایید. در ادامه به سایر انواع ون موجود در بازار ایران به صورت مفصل می پردازیم.

ون دلیکا

ون دلیکا یکی از ون های اقتصادی و ارزان قیمت در کشور محسوب می‌شود که می توانید با قیمت های پایین تر این خودرو را خریداری نمایید. دلیکا دارای حجم موتور ۲ لیتری بوده و برای سفر های داخل شهری یا سرویس های حمل و نقل مدارس، سرویس های حمل و نقل ادارات و کارخانجات بهترین گزینه محسوب می شود.

اگر قصد اجاره ون، خودرو های وی آی پی خارجی، اتوبوس و مینی بوس و خودرو های ایرانی را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هزینه های کرایه و اجاره به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. همچنین امکان اجاره خودرو بدون راننده برای سواری ها وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نرخ کرایه ساعتی خودرو های تاکسی، سواری های دربستی بدون راننده یا با راننده با سایت مجموعه تاکسی روز همراه باشید.

ون بنز

برندهای معتبر و معروف بسیاری در کشور وجود دارد که می توانیم به وزن بنز، فولکس واگن و غیره اشاره نماییم. هرکدام مزایا، ویژگی ها و معایب خود خاص خود را دارند. ون بنز یکی از بهترین ون های موجود در ایران بوده که شتاب و سرعت بالایی است. اگر قصد سفر با سواری های لوکس وارداتی را دارید، می توانید از ون های کرایه ای یا اجاره ای مجموعه تاکسی روز استفاده نمایید. در این بخش به انواع ون موجود در بازار ایران پرداختیم. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا