خدمات VIP و CIP چه هستند؟

خدمات VIP و CIP چه هستند؟

خدمات VIP و CIP به مجموعه فعالیت های ویژه ای گفته شده که برای مسافران خاصی انجام می شود. برای بررسی ویژگی و تفاوت های این خدمات با ما همراه باشید.

اگر تابحال تجربه سفر های لوکس را داشته باشید، قطعاً نام خدمات وی آی پی و سی آی پی را شنیده اید. هواپیما ها و فرودگاه ها در کلاس های مختلف اقتصادی، تجاری و لوکس خدمات خود را ارائه می نماید که در ادامه به بررسی کامل هر یک از خدمات ارائه شده می پردازیم.

برای رزرو ماشین سرویس تشریفات به تاکسی روز مراجعه کنید.

خدمات وی آی پی

خدمات وی ‌آی ‌پی با امنیت بالا همراه بوده و برای افرادی ارائه داده می ‌شود که از جایگاه بالای اجتمایی برخوردار هستند. این خدمات با توجه به نوع پرواز برای مسافر در نظر گرفته می شود. در نظر داشته باشید خدمات ارائه شده در فرودگاه نیز اهمیت بالایی دارد.کنترل حفاظت گیت فرودگاه تا تجهیزات حمل و نقل مسافر تا مقصد با خدمات وی ‌آی ‌پی و CIP ارائه می شود.

خدمات وی‌ آی ‌پی معمولاً برای افراد خاصی مانند رئیس جمهور، وزرا، دیپلمات ها، مدیران شرکت‌ های دولتی، کارگزاران خاص و چهره‌ های هنری در نظر گرفته می شود. در ادامه به جزییات خدمات VIP و CIP می پردازیم.

خدمات CIP

خدمات سی آی پی یکی از مرسوم ترین خدماتی است که در تمامی فروشگاه ها مخصوصاً فرودگاه های بین المللی برای مسافران در نظر گرفته می شود. این خدمات هزینه‌های بالایی جهت تشریفات دارد. نوع خدمات برای اشخاص تجاری مهم و شخصیت های ذکر شده در نظر گرفته می شود و اگر هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنند، می توانند از خدمات سی آی پی فرودگاه استفاده نمایند.

دریافت کارت پرواز، حمل بار، حمل و نقل حیوانات کار بسیار سختی در فرودگاه است که در صورت داشتن مجوز های لازم برای خدمات سی آی پی می توانید بدون هیچگونه مشکلی از گیت مورد نظر عبور کرده و با اتوبوس های ویژه تا های هواپیما منتقل خواهید شد.

تفاوت های کلاس اقتصادی و تجاری

استفاده از خدمات CIP هزینه های مختلفی با توجه به نوع فرودگاه دارد و می تواند قبل از سفر از خدمات سی آی پی فرودگاه مدنظر خود کسب اطلاع نمایید. قبل از پرواز از مسافر پذیرایی با تشریفات خاص در نظر گرفته می شود. به طور عمده خدمات سی آی پی در فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و سایر فرودگاه ‌های بین‌المللی با توجه به سطح خدمات متفاوت آن ارائه می شود. در ادامه به استقبال از مسافر در خدمات VIP و CIP می پردازیم.

استقبال از مسافر در حدمات VIP و CIP

خدمات سی آی پی دارای خودرو های اختصاصی بوده و پس از رسیدن به فرودگاه مدنظر خود به استقبال مسافران آمده و با خودرو های اختصاصی سواری و یا ون به سمت مقصد حرکت می کنند. پس دیگر نیازی به پرداخت هزینه های جداگانه برای رسیدن به مقصد نخواهد بود. و با پرداخت هزینه سی آی پی می توانید این خدمات را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

جهت استفاده از خدمات VIP، خدمات CIP و حمل و نقل مسافر از مبدا فرودگاه به مقاصد گردشگری، تفریحی و هتل ها از می توانید با مجموعه تاکسی روز در ارتباط بوده و جهت استعلام قیمت هزینه ها و خدمات نیز با تلفن های مجموعه تماس حاصل نمایید.

تفاوت های خدمات ارائه شده بر حسب نوع فرودگاه

در بیشتر فرودگاه ها سالن های اقتصادی برای خدمات CIP و VIP در نظر گرفته می شود که درجه اهمیت کلاس وی‌آی‌پی از سی آی پی بیشتر بوده و مسافران می توانند از خدمات بهتر با امنیت بالاتر استفاده نمایند. بعضی از فرودگاه ها خدمات وی ‌آی ‌پی و خدمات سی ‌آی ‌پی با هم ادغام شده و در یک سالن برای پذیرایی در نظر گرفته می شود.

جمع بندی

جهت بررسی خدمات ارائه شده در هر فرودگاه بین المللی یا داخلی ایران با ما همراه باشید. اگر قصد اجاره خودرو سواری، اجاره تاکسی دربستی، اجاره اتوبوس برای سفر های بین شهری و انواع ون را دارید، برای اطلاعات بیشتر با سایت تاکسی روز در ارتباط بوده و می توانید به صورت روزانه برای سرویس دهی مدارس، سرویس اتوبوسی انواع کارخانجات و غیره از تجهیزات حمل و نقلی مجموعه تاکسی روز استفاده کنید. بحث امروز ما در مورد خدمات VIP و CIP بود اگر سوالی در مورد مطالب بررسی شده داری با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا