تاکسی فرودگاه امام خمینی و مهرآباد

برای رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی و مهرآباد به صورت 24 ساعته از تهران به تمام نقاط کشور و برعکس با شماره 02167189 تماس حاصل فرمایید.

ما در تاکسی روز 24 ساعت شبانه روز و در 365 روز سال آماده ارسال تاکسی برای شما هستیم. تمامی سرویس های تاکسی روز زیر نظر سازمان تاکسی رانی کشور است. شما می توانید سفارش خود را با مبدا یا مقصد فرودگاه امام خمینی و مهر آباد برای داخل شهر تهران یا سایر شهرستان ها رزرو کنید. سرویس های تاکسی روز شامل ترنسفر فرودگاهی، پیک آپ فرودگاهی، سرویس های در اختیار و سرویس های بین شهری است. برای رزرو تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد به یکی از دو روش تلفنی و اینترنتی اقدام کنید.

مزیت رزرو تاکسی فرودگاه از تاکسی روز

  • برخورداری از رانندگان مجرب
  • خدمات 24 ساعته بدون تعطیلی
  • دارای بیمه مسافر و سرنشینان
  • خودروهای استاندارد و ایمن
  • استفاده از نرخ مصوب اتحادیه
  • پیگیری آسان وسایل مفقود شده
  • مبلغ اعلام شده در تمام ساعات شبانه روز ثابت است

 

 

روش های رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

  • حضوری: با مراجعه حضوری به دفتر تاکسی روز واقع در خیابان فطمی، فتحی شقاقی، ساختمان آریا طبقه 5 می توانید درخواست خود را با کمک پشتیبانی شرکت ثبت کنید.
  • تلفنی: شما می توانید در تمام طول شبانه روز با شماره اطلاعات خود را برای رزرو خودرو فرودگاه امام خمینی و مهرآباد ثبت کنید.
  • اینترنتی: از طریق فرم ثبت درخواست در سایت تاکسی روز نیز می توانید اطلاعات سفرتان را ثبت کرده تا کارمندان پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

انواع ماشین های سرویس فرودگاه امام خمینی و مهرآباد

ماشین های سرویس فرودگاه - ون هایس
ماشیت راو4 جهت رزرو تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد

تاکسی سواری تویوتا، رنو، آریو (3 مسافر – 2 چمدان)

تاکسی تویوتا رافو Rav4 (4 مسافر – 4 چمدان)

تاکسی تویوتا ون (8 نفر و 9 چمدان)

 

ویژگی رانندگان تاکسی فرودگاه تاکسی روز:

تمامی رانندگان تاکسی روز دوره های حرفه ای رانندگی و ارتباط با مسافران را گذرانده اند و نحوه صحیح برخورد با مسافران را آموخته اند. این رانندگان ملزم به رعایت بالاترین سطح احترام به مسافر هستند. همگی دارای کارت سلامت هستند و خودرویی تمیز را در اختیار شما قرار می دهند. امنیت بالای سفر و رانندگی با سرعت مطمئنه از دیگر مواردیست که رانندگان تاکسی روز در دستور کار خود قرار می دهند.

سوالات متداول

برای برنامه ریزی بهتر، پیشنهاد میکنیم درخواست رزرو خودروی خود را یک روز قبل از سفر ثبت کنید. امکان رزرو خودرو در روز سفر نیز حداکثر تا 3 ساعت قبل از پرواز وجود دارد.

شما می توانید بدون محدودیت زمان، هر لحظه سفارش خود را به صورت تلفنی و اینترنتی ثبت کنید.

بله. امکان استفاده از سرویس های شرکت برای 2 الی 3 مسیر وجود دارد.

بله امکان ثبت درخواست از مبدا یا مقصد سایر شهرها به فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد امکان پذیر است.

بله مسلما نرخ اجاره تاکسی فرودگاه از داخل تهران در مقایسه با اجاره خودرو فرودگاه از لواسان، کرج و سایر شهرهای حومه تهران متفاوت است. برای استعلام قیمت دقیق با پشتیبانی تماس بگیرید.

بله سرویس های ترنسفری برای هم پروازهای ورودی و هم خروجی برای هر دو فرودگاه وجود دارد.

پیمایش به بالا