روش های رزرو ماشین دربستی

روش های رزرو ماشین دربستی

امروز قصد داریم به بررسی روش های رزرو ماشین دربستی بپردازیم. اگر قصد رزرو ماشین به صورت دربستی را دارید، برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از رزرو ماشین دربستی چیست

ماشین دربستی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید برای مراسم های خاص مانند عروسی، مسافرت های بین شهری، استقبال از مسافران خارجی و غیره مورد استفاده قرار دهید. ماشین دربستی به دو صورت با راننده یا بدون راننده برای مشتریان ارائه می شود که هر کدام ویژگی ها و هزینه های خاص خود را دارد.

مدارک لازم جهت رزرو دربستی خودرو

گواهینامه و کارت ملی جز مدارک اصلی جهت دریافت خودرو اجاره ‌ای محسوب می شود. خودرو به افراد زیر ۲۰ سال ارائه نمی‌شود و باید متقاضی احراز هویت شغلی داشته باشد. داشتن فیش حقوقی، جواد کسب، مهر رسمی شرکت و دفترچه تامین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه یک چک و ودیه به ارزش خودرو به شرکت ارائه کننده خدمات اجاره خودرو واگذار می شود. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات مدارک لازم جهت رزرو دربستی خودرو با کارشناسان تاکسی روز در ارتباط باشید.

در ادامه به روش های رزرو ماشین دربستی می پردازیم.

انواع ماشین دربستی

رزرو نوع خودرو دربستی به کاربرد آن بستگی دارد. برای مسافرت های خانوادگی می ‌توانید از خودروهای سواری جهت رزرو استفاده نمایید. همچنین برای کاربرد های خاص نیز خودرو های اجاره ای بهترین گزینه خواهد بود اما اگر قصد سفر های بلند مدت و گروهی را دارید، می توانید از انواع ون یا میدل ‌باس استفاده نمایید که ظرفیت حدود پانزده نفری را دارد.

خودرو های وی آی پی نیز یکی از خودرو های قابل رزرو بوده و می توانید با پرداخت هزینه بیشتر خودرو مد نظر خود را انتخاب نمایید. در آخر نیز می‌ توانید اتوبوس بین شهری و داخل شهری انتخاب نمایید. برای انتخاب خودرو دربستی بین شهری یا شهری مانند اتوبوس دربستی بهشت زهرا می ‌توانید به سایت تاکسی روز مراجعه نمایید.

روش های رزرو ماشین دربستی

  • رزرو آنلاین خودرو دربستی

رزرو آنلاین یکی از روش‌های رزرو دربستی خودرو محسوب می‌ شود که می‌توانید با بارگذاری مدارک اقدام به رزرو نمایید. در صورت تایید مدارک برای تحویل خودرو و ارائه مدارک فیزیکی نیز به شرکت مربوطه مراجعه می کنید. اگر قصد رزرو آنلاین خودرو را دارید، می توانید به شرکت حمل و نقل تاکسی روز مراجعه نمایید.

  • رزرو حضوری یا فیزیکی

رزرو فیزیکی یا حضوری یکی دیگر از روش های رزرو خودرو بوده که می توانید با در دست داشتن مدارک هویتی به شرکت مربوطه حمل و نقل مراجعه کرده و پس از بررسی مدارک معتبر شما در صورت موجودی خودرو درخواستی، تحویل شما می شود.

  • تماس تلفنی

برای اطلاع از موجودی خودرو مورد نظر خود و اطلاع از جزئیات مدارک و سایر موارد می توانید با شرکت مربوطه در تماس باشید. اگر قصد رزرو انواع خودروهای بین شهری، خودرو سواری دربستی، تاکسی دربستی، خودرو های وی آی پی، اتوبوس و مینی‌بوس را دارید، با کارشناسان سایت تاکسی روز در ارتباط باشید. برای بررسی روش های رزرو ماشین دربستی با شرکت حمل و نقل تاکسی روز در ارتباط باشید.

رزرو خودرو از مبدا فرودگاه بین المللی امام

مسافران خارج از کشور می توانند در فرودگاه امام با ارائه مدارک معتبر در سریع ترین زمان بدون اتلاف وقت خودرو مورد نظر را رزرو کرده و از مبدا فرودگاه با سواری دربستی به سمت مقصد حرکت نمایند. سواری های فرودگاه با راننده ارائه می شود ولی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سواری های بدون راننده از مبدا فرودگاه امام تا مقصد مورد نظر با کارشناسان سایت تاکسی روز در ارتباط باشید.

ویژگی های رزرو ماشین دربستی

سواری های دربستی سرعت بالایی در رسیدن شما به مقصد داشته و می توانید از درب منزل خود با خودرو سفر نمایید و برای انتقال هر نوع باری دیگر نیازی به تاکسی یا خودرو های حمل و نقل عمومی نخواهید داشت. اگر قصد سفر های بین شهری با سواری دربست را دارید، دیگر نیازی به مراجعه به پایانه مسافربری نبوده و می توانید به صورت امن از مبدا خود به سمت مقصد حرکت نمایید و در صورت تمایل در مسیر توقف کرده و از سرگرمی های خودرو و مسیر لذت ببرید.

برای رزرو اتوبوس دربستی بهشت زهرا و سرویس اردو مدارس در اینجا اقدام کنید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد روش های رزرو ماشین دربستی بود. در ادامه به بررسی مدارک لازم جهت رزرو انواع خودرو و روشه ای رزرو خودرو اشاره کردیم. اگر قصد رزرو خودرو سواری و غیره را دارید، برای اطلاعات از هزینه ‌های رزرو ساعتی یا روزانه خودرو ها، با کارشناسان سایت تاکسی روز در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا