سرویس ایاب و ذهاب ادارات

یکی از دغدغه های برخی ادارات و شرکت ها رفت و آمد کارمندان است. ما در تاکسی روز خدمات مختلفی به این منظور ارائه می دهیم و شما می توانید آن‌ها را به راحتی رزرو کنید. شما با رزرو سرویس شرکت ها و ادارت که ما ارائه می دهیم باعث کاهش دغدغه های خود خواهید شد. ما برای ادارت، شرکت ها و حتی واحدهای صنعتی که خارج از شهر هستند سرویس های مناسبی فراهم می کنیم. این سرویس ها متناسب با نیاز شما هستند. برای رزرو این سرویس ها کافی است با شماره 02162999599 تماس حاصل نمایید. اگر این مقاله را تا انتها دنبال کنید اطلاعات مورد نیاز خود در این مورد را کسب خواهید کرد.

قیمت سرویس شرکت ها

معرفی شرکت تاکسی روز

شرکت تاکسی روز که با نام تاکسی روز هم شناخته می شود بیش از 14 سال در زمینه حمل و نقل های جاده ای فعالیت دارد. کارکنان این شرکت با توجه به تجربه زیادی که دارند می توانند به راحتی تمامی نیازهای شما را برطرف کنند. تاکسی روز سرویس های متنوعی مانند ترانسفرهای فرودگاهی، سرویس مدارس، سفرهای بین شهری و سرویس های دربستی ارائه می دهد. سرویس های ایاب و ذهاب تاکسی روز برای تمامی شرکت های دولتی و خصوصی قابل اجاره هستند.

چگونه درخواست خود را به ثبت برسانیم؟

برای ثبت درخواست خود می توانید فرم موجود در سایت شرکت تاکسی روز را با اطلاعات لازم پر کنید. زمانی که شما مبداء، مقصد و تعداد مسافران را مشخص کنید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. روش راحت تری نیز برای ثبت درخواست وجود دارد. شما می توانید با شماره 02162999599 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به سرعت سرویس مورد نظر شما را آماده خدمت رسانی کنند. ما در کمترین زمان ممکن سرویس ها را برای شما آماده خواهیم کرد.

چرا تاکسی روز؟

تاکسی روز خدمات مختلفی ارائه می دهد و هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند. اما به صورت کلی خدمات ما شامل مزیت هایی هستند که در ادامه آن‌ها را برای شما شرح می دهیم تا اطلاعات بیشتری از تاکسی روز کسب کنید.

  • سرویس های ما به صورت وی آی پی و دربستی عرضه می شوند. زمانی که سرویس ها VIP باشند ما می توانیم دقت بیشتری در رفع نیازهای مشتری داشته باشیم.
  • تاکسی روز بیش از 500 خودرو دارد و 100 دستگاه از این خودروها دارای طرح ترافیک هستند.
  • ما پشتیبانی کاملی برای خدمات خود ارائه می دهیم. این مورد باعث اطمینان خاطر مشتری می شود.
  • تاکسی روز تمامی سرویس های خود را بیمه می کند تا مشتریان با حس امنیت مسافت مورد نظر را طی کنند.
  • نرخ های ما رقابتی هستند. شما با رزرو سرویس های ما بیشترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ممکن دریافت خواهید کرد.
  • سرویس شرکت ها همیشه باید راس ساعت مورد نظر حاضر در مکان مورد نظر حاضر باشند. ما این اطمینان را به شما می دهیم که همیشه بدون تاخیر به مقصد خود خواهید رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شرکت تاکسی روز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرخ سرویس شرکت ها در تاکسی روز

اگر قصد رزرو سرویس شرکت ها را از تاکسی روز دارید بهتر است به عواملی که ذکر می کنیم توجه کنید:

  1. مبداء و مقصد خود را مشخص کنید زیرا مسافت طی شده در هزینه های نهایی تاثیر بسزایی دارد.
  2. تعداد مسافران را ذکر کنید. تعداد مسافران بر نوع خودرویی که در اختیار شما قرار می گیرد موثر است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که خودروهای مختلف قیمت یکسانی ندارند.

شما می توانید موارد بالا را با کارشناسان تاکسی روز در میان بگذارید تا قیمت دقیق را به شما بگویند.

سرویس شرکت ها

معرفی مدل خودروهای شرکت تاکسی روز

ناوگان تاکسی روز خودروهای متنوعی را در خود جای داده است. این تنوع باعث می شود که بتوانیم نیاز طیف گسترده ای از مشتریان را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهیم. ون ها و مینی بوس ها بهترین گزینه برای ایاب و ذهاب شرکت ها و ادارات محسوب می شوند. این خودروها برای کارکنان واحدهای صنعتی که خارج از شهر قرار دارند هم کارایی لازم را دارند. ون ها و مینی بوس های ما به تمامی استانداردها و امکانات مورد نیاز مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند. برخی از ون های موجود در تاکسی روز عبارتند از هیوندای H350، وانا و هایس.

تعهدات

کارکنان شرکت تاکسی روز موظف هستند به ارزش های اخلاقی و کاری خود پایبند باشند. ما یک شرکت معتبر هستیم که اعتبار خود را از اعتماد مشتریان به دست می آوریم. به همین منظور برای جلب اعتماد مشتریان همیشه سعی می کنیم بهترین و کامل ترین خدمات را ارائه دهیم. البته مشتریان نیز باید تعهداتی نسبت به ما داشته باشند. به طور مثال مسافران سرویس های شرکت ها و ادارات موظف هستند راس ساعت تعیین شده در مبداء حاضر باشند تا تاخیری در رفت و آمد صورت نگیرد.

رانندگان ما

رانندگان شرکت تاکسی روز بخشی از یک تیم حرفه ای هستند که قوانین کار خود را به خوبی می شناسند. این افراد تمامی دوره ها را گذرانده و مدارک لازم را اخذ کرده اند. آن‌ها دارای آموزش های لازم برای برخورد مناسب با مشتری نیز هستند. رانندگان ما گواهی عدم اعتیاد و گواهی سوء پیشینه هم دارند.

سایر خدمات تاکسی روز

تاکسی روز سال ها است که در زمینه حمل و نقل های جاده ای فعالیت می کند و خدمات گسترده ای در این حوزه ارائه می دهد. به طور مثال شما برای ترانسفرهای فرودگاهی در شهر تهران می توانید با ما تماس بگیرید. سرویس های دربستی ما برای سفرهای تفریحی و کاری بین شهری نیز آماده خدمت هستند. سرویس مدارس و دانشگاه ها نیز می توانند به صورت سالیانه توسط تاکسی روز ارائه شوند.

سوالات متداول

ما تحت نظارت شرکت تاکسیرانی فعالیت می کنیم. تمامی فعالیت های ما در چارچوب قانون هستند.

نوع خودرو با تعداد مسافران ارتباط مستقیمی دارد. ما می توانیم با توجه به تعداد مسافران خودروهایی مانند ون، مینی بوس و یا انواع سواری را به شما پیشنهاد کنیم.

ما آمادگی عقد قرادادهای بلند مدت و کوتاه مدت را با ادارات و شرکت ها داریم.

پیمایش به بالا