ماشین سرویس مدارس چه ویژگی باید داشته باشد؟

ماشین سرویس مدارس چه ویژگی داشته باشد

ماشین سرویس مدارس چه ویژگی داشته باشد؟ سرویس مدارس یکی از تجهیزات حمل و نقل بوده که برای نقل و انتقال کودکان و نوجوانات به مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین سرویس مدارس چه ویژگی داشته باشد

در قدیم مدارس بیشتر در محله ها و در فاصله کوتاه تر منازل ساخته می شد اما امروزه مدارس پیشرفته در سراسر شهر ساخته می‌ شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این زمان استفاده از سرویس برای حمل و نقل کودکان به مدارس الزامی است و می توان با ایمنی بالا تر برای جابجایی کودکان مورد استفاده قرار دهید.

سرویس مدارس چیست

سرویس مدارس به عنوان وسیله حمل و نقل ایمن شناخته می شود که از طریق مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و با توجه به راننده مجرب و آموزش دیده برای جابجایی کودکان و دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با انواع سرویس های مدارس آشنا خواهیم شد.

تاکسی روز یکی از مجموعه های معتبر در زمینه رزرو و اجاره سرویس اردو مدارس سرویس های درون شهری و سرویس های بین شهری و دانش آموزان است می توانید برای سفرهای گروهی سفرهای طبیعت گردی از سرویسهای مجموعه تاکسی روز استفاده نمایید.

لزوم استفاده از سرویس مدارس

امروزه در اکثر منازل والدین به صورت روزانه فعالیت داشته و امکان حمل و نقل کودکان به مدارس وجود ندارد. از این رو دانش آموزان می توانند با سرویس رفت و آمد داشته و به بازی و تفریح با دوستان و همکلاسی های خود بپردازند. در نظر داشته باشید اگر دانش آموزان با پای پیاده به مدارس مراجعه کرد کرده باشد، باید انرژی بیشتری صرف این کار نمایند. همچنین خطرات خاص خود را دارد که کودکان را از منازل تا مدارس تهدید می نماید. بهترین گزینه استفاده از سرویس های منظم و روزانه مدارس جهت حمل و نقل دانش آموزان است.

برای اجاره تاکسی دربستی به تاکسی روز مراجعه کنید.

انواع سرویس مدارس

سرویس مدارس دارای انواع مختلفی بوده و با توجه به تعداد دانش آموزان در نظر گرفته می شود. این سرویس به صورت اتوبوس، مینی بوس، ون و سرویس های سواری مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید سرویس‌ های اتوبوس ظرفیت حدود ۴۰ نفری داشته اما سرویس ‌ مینی بوس ظرفیت حدود ۲۰ نفری، سرویس ون ظرفیت حدود ۱۵ نفری و سرویس سواری ظرفیت چهار نفری را دارا می باشند. با توجه به موقعیت جغرافیایی و تعداد دانش آموزان، سرویس حمل و نقل مناسبی برای جابجایی در نظر گرفته می شود.

شرایط استخدام راننده

احراز صلاحیت راننده سرویس مدارس اهمیت بالایی برخوردار است. راننده باید بتواند دانش آموزان را در مسیر انتقال آرام کرده و رانندگی ایمن و مناسبی داشته باشد. از ترمز های شدید در مسیر خودداری کرده و از مصرف دخانیات و سیگار پرهیز نماید. همچنین دارا بودن گواهینامه پایه دو برای مینی بوس و پایه یک برای اتوبوس الزامی است.

برای رزرو دربستی بهشت زهرا به تاکسی روز مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید تست مورفین، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم محکومیت از دیگر دلایل احراز صلاحیت راننده سرویس مدارس محسوب می شود. سلامت اخلاقی و روانی همچنین معاینه فنی خودرو نیز در زمان انتخاب راننده و خودرو جهت ارائه سرویس کودکان و دانش آموزان در نظر گرفته می شود.

اگر قصد انتخاب سرویس مناسب برای حمل و نقل کودکان در تهران و سایر شهرستان ها را دارید، با مجموعه تاکسی روز در ارتباط باشید.

تفاوت سرویس مدارس خصوصی

تفاوتی در نوع سرویس مدارس خصوصی یا دولتی وجود ندارد. در نظر داشته باشید برخی مدارس خصوصی دارای اتوبوس های اختصاصی بوده و هزینه های بیشتری نیز دریافت می نمایند. پس از لحاظ هزینه با توجه به نوع خودرو، سرویس مدارس در نظر گرفته می شود. میزان سلامتی خودرو جهت حمل و نقل کودکان را نیز در زمان انتخاب سرویس در نظر داشته باشید.

جمع بندی

در این بحث قصد داشتیم به ماشین سرویس مدارس و ویژگی های آن اشاره نماییم. اگر قصد انتخاب سرویس مدارس مناسب را دارید، می توانید جهت اطلاعات هزینه ها و ویژگی های آن به سایت تاکسی روز مراجعه نمایید. همچنین جهت رزرو تاکسی آنلاین، رزرو سواری شهری و بین شهری، اجاره اتوبوس، اجاره ماشین عروس به مجموعه تاکسی روز مراجعه کرده و با کارشناسان سایت در ارتباط باشید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای اطلاعات بیشتر مقالات سایت تاکسی روز را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا