کرایه مینی بوس بین شهری

برترین مینی بوس های درون شهری و برون شهری را از ما بخواهید.

شما با کرایه مینی بوس می توانید به راحتی مسافت های شهری و بین شهری را به صورت دسته جمعی طی کنید. مینی بوس های شرکت ما برای مقاصد کاری و تفریحی یک گزینه مقرون به صرفه محسوب می شوند. سفرهای دسته جمعی همیشه دغدغه ها و حساسیت های خاص خود را دارند. ما با این حساسیت ها آشنا هستیم و می توانیم نیازهای شما را برطرف کنیم. شرکت تاکسی روز سعی دارد تا با فراهم کردن یک سفر امن دغدغه های مشتریان خود را کاهش دهد. برای رزرو سرویس های مینی بوس شرکت ما و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره 02167189000 تماس حاصل نمایید.

معرفی شرکت تاکسی روز

تاکسی روز سال ها در حوزه حمل و نقل جاده ای تجربه دارد. این شرکت خدمات مختلفی را برای مشتریان خود فراهم می کند تا آن‌ها سفر راحتی داشته باشند. شرکت تاکسی روز کارمندان با تجربه ای دارد. این تجربه در تامین رفاه مسافران تاثیر بسزایی دارد. سرویس های مینی بوس این شرکت مزایای زیادی دارند. به طور مثال خدماتی که شامل این سرویس ها می شوند مقرون به صرفه هستند.

رزرو و ثبت درخواست

برای ثبت درخواست خود در شرکت تاکسی روز می توانید از طریق چند روش اقدام کنید. راحت ترین روش رزرو تلفنی است. کافی است با شماره 02167189000 یا 09106902008 تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان سرویس درخواستی شما رزرو شود. شما همچنین می توانید با ارسال پیام از طریق ایمیل و یا فرم موجود در سایت تاکسی روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در ضمن ما تمامی روزهای هفته در شرکت حاضر هستیم. شما می توانید به صورت حضوری نیز درخواست خود را ثبت کنید.

مزایای سرویس های شرکت تاکسی روز

تاکسی روز یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل جاده ای است. شرکت های زیادی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند و هر کدام از آن‌ها خدمات خاص خود را ارائه می دهند. ابتدا شما باید نیازهای خود را بشناسید و سپس یک گزینه را از بین آن‌ها انتخاب کنید. گزینه مورد نظر شما باید بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. در ادامه برخی از خدمات خود را به منظور آشنایی بیشتر شرح می دهیم:

  1. تیم پشتیبانی ما هر روز هفته و در ساعات کاری منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستند. ما برای خدمات خود پشتیبانی قوی ارائه می دهیم تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
  2. قیمت سرویس های تاکسی روز رقابتی هستند. ما همواره سعی می کنیم بیشترین خدمات را با مناسب ترین قیمت فراهم کنیم.
  3. سرویس های ما شامل ترانسفرهای فرودگاهی، شهری و بین شهری هستند.
  4. تاکسی روز در ناوگان خود خودروهای متنوعی دارد. این تنوع باعث می شود مشتریان به راحتی گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.
  5. تاکسی روز سرویس های خود را به صورت وی آی پی ارائه می دهد تا مشتریان رفاه بیشتری داشته باشند.

موارد بالا تنها تعدادی از مهمترین خدمات شرکت تاکسی روز هستند. شما با یک تماس می توانید از تمامی این خدمات بهره مند شوید.

کرایه مینی بوس درون شهری
سرویس های بین شهری تاکسی روز

نرخ کرایه مینی بوس

برای کرایه مینی بوس بهتر است ابتدا در مورد نرخ های شرکت ما اطلاعات کافی کسب کنید. عواملی که بر نرخ سرویس های ما موثر هستند عبارتند از مبداء، مقصد و تعداد مسافران. هنگام رزرو سرویس بهتر است وزن حدودی بارهای خود را نیز مشخص کنید. شما می توانید موارد ذکر شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا قیمت نهایی را به صورت دقیق اعلام کنند. شما با رزرو سرویس های ما هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

معرفی مدل خودروهای ناوگان تاکسی روز

شرکت تاکسی روز مدرن ترین خودروها را در ناوگان خود دارد. ما سعی کرده ایم تنوع مناسبی در مدل خودروها ایجاد کنیم تا بتوانیم نیاز طیف گسترده ای از مشتریان را برطرف کنیم. تاکسی روز انواع خودروهای داخلی، خارجی، ون، مینی بوس و اتوبوس را برای سرویس های خود ارائه می دهد. مینی بوس های ما دارای بهترین تجهیزات رفاهی هستند. شما با کرایه مینی بوس از تاکسی روز می توانید اوقات خوشی را کنار دوستان و آشنایان خود سپری کنید. با مینی بوس های ما یک سفر دسته جمعی به یاد ماندنی را رقم بزنید.

تعهدات ما و مشتریان

شرکت تاکسی روز یک شرکت معتبر است که اعتبار خود را از اعتماد مشتریان به دست می آورد. به همین منظور تاکسی روز خود را موظف می داند به تمامی تعهدات کاری و اخلاقی پایبند باشد. ما تمامی نیازهای شما را در طی سفر برطرف می کنیم تا سفر راحتی را تجربه کنید. البته مشتریان نیز باید تعهداتی نسبت به ما داشته باشند. به طور مثال مشتریان نمی توانند خارج از قوانین کاری درخواستی داشته باشند. این مورد باعث ایجاد ناهماهنگی در کار تیم ما می شود.

رانندگان شرکت تاکسی روز

رانندگان شرکت تاکسی روز پس از گذراندن چندین تست به استخدام شرکت در می آیند. این افراد باید تمامی دوره های مربوطه را طی کنند و مدارک لازم را داشته باشند. یکی از دوره هایی که آن‌ها باید طی کنند دوره آموزش شیوه برخورد مناسب با مشتری است. رانندگانی که داری سوء پیشینه باشند نمی توانند در شرکت ما کار کنند.

کرایه مینی بوس بین شهری
شرایط کرایه مینی بوس

سوالات متداول

شما می توانید سرویس های ما را به صورت تلفنی و به صورت آنلاین رزرو کنید.

این شرکت تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت می کند. در ضمن ماشین های تاکسی روز در سفرهای بین شهری توسط تمامی پلیس راه ها چک می شوند. شما می توانید به تجربه تیم ما اعتماد کنید.

مینی بوس های تاکسی روز برای سرویس مدارس و دانشگاه ها مناسب هستند. در ضمن ما آمادگی عقد قراردادهای بلند مدت با ادارات و شرکت ها را داریم تا سرویس ایاب و ذهاب کارمندان آن‌ها را تامین کنیم.

سرویس های شرکت تاکسی روز فقط همراه با راننده به مشتریان ارائه می شوند. حضور رانندگان ما برای امنیت مشتریان بهتر است.

پیمایش به بالا