سفر با اتوبوس یا سواری؟

سفر با اتوبوس یا سواری

اتوبوس و سواری جز تجهیزات حمل و نقل بوده که هر کدام با توجه به شرایط افراد کاربرد های مختلفی دارد. برای بررسی ویژگی ها و مزایای سفر با اتوبوس یا سواری با ما همراه باشید.

سفر مقرون به صرفه با اتوبوس

در صورتی که بودجه محدودی دارید، می توانید برای سفر های درون شهری یا سفر های تفریحی اتوبوس را انتخاب نمایید. بسیاری از افرادی که دائماً در حال سفر بین شهر های مختلف هستند، از اتوبوس استفاده می ‌کنند. اتوبوس از قطار و سایر تجهیزات حمل و نقل ارزان تر و مقرون به صرفه تر بوده و می توانید اتوبوس ها را در کلاس های مختلف vip و اتوبوس های معمولی انتخاب و خریداری نمایید. هزینه های سفر ارزان قیمت با اتوبوس، بسیاری از افراد را ترغیب می‌ کند تا از اتوبوس برای سفر های بین شهری استفاده کنند.

سفر با سواری

یکی از سفر های دلچسب و خاطره انگیز، سفر با خودروی شخصی بوده که می توانید با تماشای مناظر مختلف با نوشیدن یک لیوان چای به سفر و طی کردن مسیر خورد تا مقصد بپردازید. سفر با خودرو شخصی یا خودروهای اجاره ‌ای بدون راننده هزینه بالا تری از اتوبوس داشته اما سفر را خاطره انگیز می کند. با مدیریت سفر می توانید هزینه های سرسام آوره سفر با خودروی شخصی را کاهش دهید.

پیشنهاد : سواری دربستی تاکسی روز آماده خدمت رسانی می باشد

ویژگی های سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس علاوه بر هزینه های مقرون ‌به ‌صرفه آن، امنیت بالاتری نسبت به سواری دارد. راننده های اتوبوس چندین سال تجربه رانندگی داشته و حرفه ای تر از راننده های خودرو های شخصی سفر می کنند. امکانات ویژه اتوبوس را نیز در نظر داشته باشید. امروزه اتوبوس ها مجهز به صندلی های تخت شو بوده در کنار آن یخچال، تلویزیون، کولر گازی و بخاری نیز برای مسافران ارائه می شود. در صورت رزرو اتوبوس می توانید به حفظ محیط زیست کمک کرده و از آلودگی‌ های ایجاد شده محیط زیستی جلوگیری نمایید.

سفر های دسته جمعی

با خودرو های سواری امکان سفر های دسته جمعی وجود ندارد و باید از خودرو های متعدد برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید اما اگر تعداد بالایی دارید، میتوانید در صورت رزرو با اجاره اتوبوس به صورت دسته جمعی برای طبیعت گردی، سفرهای بین شهری، سفر کاری، تحصیلی و تفریحی استفاده نمایید. معمولاً اتوبوس ها ظرفیتی بین ۲۵ الی ۴۰ نفر را دارا هستند.

اگر قصد اجاره خودرو برای مراسم های عروسی، اجاره اتوبوس دربستی، رزرو سواری دربستی، ترانسفر فرودگاهی برای سفر های شهری و بین شهری دارید، می توانید از خدمات مجموعه تاکسی روز استفاده نمایید. جهت استعلام قیمت و هزینه های جاری خودرو با کارشناسان فنی سایت تاکسی روز در ارتباط باشید.

حمل بار بیشتر با اتوبوس

در اتوبوس امکان حمل بار بیشتر وجود دارد. مسافران می توانند در محدوده های تعیین شده منتقل نمایند. اگر قصد انتقال بار بیشتر را دارید، می توانید از خدمات باربری اتوبوس ها استفاده نمایید اما این امکان در خودروهای شخصی وجود ندارد. با توجه به میزان تصادفات انجام شده، میزان حادثه های مربوط به خودرو شخصی و سواری بیشتر از اتوبوس ها است.

مزایای سفر با سواری

با استفاده از خودروی شخصی یا سواری ها، می ‌توانید مدیریت سفر داشته و در مجالس مختلف به سرگرمی بپردازید. اجاره ویلا در نزدیکی دریا، بازدید از اماکن گردشگری، هتل ها و شهر های بین راهی از مزایای سفر با سواری محسوب می شود. خودروی شخصی یا سواری فضای خصوصی داشته حتی می توانید برای خواب یا فعالیت ‌های دیگر از سواری استفاده نمایید و در مسیر به فیلم یا موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

در زمان سفر با سواری باید جوانب احتیاط را در نظر داشته باشید. آمار تصادفات جاده ای در سواری بیشتر از اتوبوس ها بوده و هزینه های سفر نیز در صورت استفاده از اتوبوس برای سفر تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

سخن آخر

در این بخش به بررسی سفر با اتوبوس یا سواری پرداختیم و ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام به صورت جداگانه اشاره کردیم. اگر قصد سفر های دسته جمعی دارید، اتوبوس بهترین گزینه محسوب می شود اما برای سفر های طبیعت گردی، ماشین دربستی یا خودرو شخصی بهترین گزینه محسوب می شود. برای اجاره سواری، رزرو تاکسی، رزرو اتوبوس جهت سفر های بین شهری و داخل شهری می توانید به مجموعه تاکسی روز مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا