نکاتی کاربردی برای استفاده از ون 

نکات کاربردی برای استفاده از ون

فصل تابستان بهترین فصل برای سفر با ون به اکثر نقاط کشور است. ماشین های ون  مجموعه تاکسی روز مزایای بسیاری برای استفاده در سفرهای طولانی دارند، که بسیاری از مشتریان آن را نمی دانند. دراین مقاله، نکاتی کاربردی برای استفاده از ون را بررسی خواهیم کرد. اگر میخواهید با این نکات کاربردی آشنا شوید تا پایان مطلب با ما همراه شوید.

 تجهیرات مورد نیاز سفر با ون

هنگام مسافرت با ون دربستی باید مسئولیت‌پذیر باشید و به نیازهای همه همسفران  توجه داشته باشید. نیاز است تا لوازمی را با خود بیاورید که برای رفاه مسافران مورد استفاده واقع شود. این لوازم شامل : جارو شارژی، یخچال مواد خوراکی، لیوان، سینی صرف غذا، کابل و مبدل شارژر و پاوربانک، آب، دستمال کاغذی، چراغ قوه و مواد شستشو، وسایل کمکهای اولیه، کیسه زباله و خوراک  به میزان مورد نیاز است.

گواهینامه مورد نیاز برای سفر با ون

هم اکنون رایج ترین نوع گواهینامه رانندگی در ایران، پایه 3 است. دارنده این گواهینامه میتواند خودروهایی با وزن 3.5 تن وظرفیت  سرنشین 9 نفر را رانندگی کنند؛ لذا اگر خودروی  ون انتخابی شما  از 9 نفر ظرفیت کمتر دارد، با داشتن  گواهینامه پایه 3 می توانید آن را برانید . برای رانندگی با ون‌های بزرگترداشتن گواهینامه پایه 2 لازم است. با این گواهینامه رانندگان می توانند خودروهایی با نهایت وزن 6 تن و ظرفیت سرنشین 26 نفر را رانندگی کنند. اکثرخودروهای ون‌ موجود برای رانندگی به این گواهینامه نیاز دارند.

زندگی در ون یا کاروان

زندگی در ون به مراتب بالاتر از زندگی در یک خودرو است. این نوع روش  زندگی ، جنبشی است که در شیوه تفکر نسل نو وارد شده است. اصالت و تفکر  شکل گیری آن از نحوه زندگی عشایر گرفته شده است اما کمی نوین گرایی با آن ادغام شده و ازخودرو  برای سفر استفاده می کنند. با این سبک زندگی می توانید به واقع  معنی زندگی شاد و متعادل را تجربه و لمس کنید. فقط لازم است به این جمله  فکرکنید. «همه ما تمام روزهای  هفته را کار می کنیم تا اجاره  بهای خانه ای را پرداخت کنیم  که برای تمام روزهای  هفته خالی و ماشین هم بیرون از خانه پارک گردیده است.» این جمله ،انسان را به فکر می اندازد و در آخر افرادرا به گذران زندگی در ون یا کاروان می کشاند.

برای رزرو ون تشریفات به تاکسی روز مراجعه کنید.

زندگی در ون مناسب چه کسانی است؟

می دانیم که همه انسان ها دارای روش های زندگی مختلفی هستند، زندگی در ون هم با متد ها و روش های متفاوت  دیده شده است. بعضی مشتاق هستندآخر هفته های خود را در خودروی  ون شخصی به تفریح و گردش بگذرانند.اندازه برخی از کاروان ها و ون ها بزرگ تر یا کوچکتر از دیگر خودروها است. طراحی و چیدمان درون هر ون یا کاروان به سلیقه فردی که آن خودرو را دارد، بستگی داردومتفاوت است. تمام این اشخاص درخصوصیاتی مثل ماجراجویی، خطر پذیری و علاقه مندی به سفر همانند هستند. در میان افرادی که زندگی در ون را دوست دارند، افرادی را مشاهده میکنید که بازنشسته هستند و خانه دارند اما بعضی اوقات  ترجیح می دهند که زمانی را در ون و به دور از خانه سپری کنند.

نکات مثبت و منفی زندگی در ون

  • می توانید خانه خود را هر جا که میخواهید ببرید و از زیباترین و خیره کننده ترین مناظر وحتی مناظر حیات وحش لذت ببرید.
  • تمام لوازم ضروری زندگی از جمله آشپزخانه سرویس بهداشتی را دارد
  • می توانید به نقاط وکشورهای مختلف سفر کرده و با فرهنگ ها و آینه های مختلف آن ها آشنا شوید
  • امکان پس انداز کردن پول در این نوع سفر را دارید
  • می توانید مکان های مختلف جدید را کشف نمایید

چالش های زندگی درون

  • ممکن است وسیله نقلیه شما در راه خراب شود ویا لاستیک خودروی شما پنچر گردد.
  • تمیز و مرتب نگه داشتن تمام وسایل درون ون کاری سخت و دشوار است
  •  تولید زباله یکی از مهم‌ترین مسائل است که نباید زباله را در طبیعت رها کنیم.
  • هنگامی که بیمار می شوید دسترسی به امکانات پزشکی دشوار است.

نکات کاربردی برای استفاده از ون

زندگی در ون با همه چالش ها ، نیاز به اراده قدرتمند و ترک عادت ها به اداره  قوی نیاز دارد. زیرا  در این نوع زندگی همواره درگیر مشکلات غیر قابل پیش بینی خواهید بود . باید از لحاظ روحی  بسیار قدرتمند باشید تا مشکلات را حل کرده و به هدف خود برسید. تاکسی روز نکات کاربردی برای زندگی در ون را برای شما عزیزان شرح داده است. این بستگی به تصمیم  شما دارد  که بدانید شرایط انتخاب این نوع زندگی را دارید یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا