ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری

ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری

تاکسی های دربستی درون شهری دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که برای حمل و نقل مسافر در داخل شهر مورد استفاده قرار می گیرد. با ما هراه باشید تا در مورد ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری صحبت نماییم.

تاکسی درون شهری چیست

تاکسی ها یکی از وسایل حمل و نقل عمومی داخل شهر ها محسوب می‌ شود و برای مسافر گیری باید مجوز های خاصی از سازمان تاکسیرانی دریافت نمایند. انواع تاکسی های داخل شهر مجاز به حمل مسافر در داخل شهر بوده و در انواع مختلف خدمات متفاوتی برای کاربران ارائه می نماید.

انواع تاکسی شهری

انواع تاکسی ها با توجه به ویژگی های خود از همدیگر متمایز می شوند. تاکسی های خطی، تاکسی بانوان، تاکسی دربستی، تاکسی تلفنی، تاکسی های گردشگری، تاکسی بیسیم، تاکسی عمومی و تاکسی ویژه خصوصی از جمله تجهیزات حمل و نقل شهری محسوب می شود. در نظر داشته باشید تاکسی فرودگاه کرایه بیشتری نسبت به تاکسی های داخل شهر دارد.

تاکسی دربستی در اختیار

تاکسی های درون شهری به صورت دربستی در اختیار یا مسیر یک طرف خدمات ارائه می نماید. انواع تاکسی های در اختیار به صورت روزانه  فعالیت کرده و می توانید از تاکسی در مسیر های مختلفی مورد استفاده قرار داده و کرایه روزانه پرداخت نمایید اما تاکسی های درون شهری یک طرفه خدمات یک طرفه برای مسافران ارائه می نماید و شما را از مبدا تا مقصد همراهی می کند. برای رزرو تاکسی بین شهری و استفاده از خدمات متمایز شرکت حمل و نقل تاکسی روز، با تلفن های تماس شرکت همراه باشید.

ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری

تاکسی های درون شهری در انواع مدل های مختلف به صورت عادی یا لوکس خدمات ارائه می نمایند که می توانید با توجه به نیاز خود از تاکسی مناسبی استفاده نمایید. ارائه خدمات پذیرایی در داخل خودرو، جزء ویژگی ها و خدمات تاکسی های داخل شهر بوده و بر حسب نوع خدمات ارائه شده، کرایه قابل توجهی از شما دریافت می کنند. درنتیجه کرایه خودرو های دربستی بستگی به خدمات ارائه شده در خودرو و مدل خودرو دارد. می ‌توانید با توجه به بودجه خود از تاکسی وی ای پی (تشریفاتی) و عادی استفاده نمایید.

سیستم های تهویه مطبوع در تاکسی

یکی از خدماتی که در داخل تاکسی های لوکس و تشریفاتی ارائه می ‌شود، تهویه مطبوع و سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب است. این عامل باعث می شود که در طول مسیر دچار گرمازدگی یا سرماخوردگی نشوید. جهت آسایش خود در تاکسی می‌ توانید از راننده درخواست استفاده از تهویه یا سیستم های گرمایشی و سرمایشی نمایید. در ادامه به ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری می پردازیم.

راننده مناسب

راننده ای که شما را از مبدأ تا مقصد همراهی می کند، باید دارای گواهی عدم سوء پیشینه باشد. اگر قصد حمل حیوانات خانگی را دارید، قبلاً با شرکت ارائه کننده خدمات یا راننده هماهنگی های لازم را انجام دهید. گواهینامه عدم نقص فنی خودرو نیز در در زمان سفر درون شهری اهمیت بالایی دارد. برای سفر های طولانی می توانید از راننده درخواست استفاده از سیستم صوتی نمایید.

آشنایی راننده با اماکن تاریخی، گردشگری، سیاحتی و اقامتی شهر ها اهمیت بالایی دارد و باعث می شود شما سریع تر به مقصد مورد نظر برسید. در ادامه بحث ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری، به ظرفیت خودرو ها می پردازیم.

انواع تاکسی های درون شهری بر حسب ظرفیت خودرو ها

تاکسی های درون شهری ظرفیت ‌های مختلفی دارد که می توانیم به انواع سواری های پنج نفره اشاره نماییم. ون های درون شهری ظرفیت بین 7 الی ۱۷ نفر را داشت و بر حسب نوع خودرو ظرفیت متفاوتی خواهد داشت. در نظر داشته باشید برخی از تاکسی های درون شهری به صورت وی آی پی و تشریفاتی طراحی می شود که ظرفیت کمتری نسبت به ون های عادی دارد و برای سفر های درون شهری یا انتقال مسافران خارجی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

کرایه تاکسی دربستی درون شهری

نرخ کرایه تاکسی دربستی بر حسب مسیر و مقصد شما تعیین می ‌شود اما نوع خودرو لوکس یا تشریفاتی بر مبلغ کرایه عادی سفر تاثیر گذار خواهد بود. اگر بصورت گروهی سفر می کنید، می توانید از ون های درون شهری جهت حمل و نقل داخل شهر استفاده نمایید. بحث امروز ما در مورد ویژگی های تاکسی دربستی درون شهری بود. جهت اطلاع از کرایه ها و رزرو روزانه یا ساعتی تاکسی درون شهری به سایت تاکسی روز مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا