چرا باید خودرو اجاره کنیم؟

اجاره خودرو، سالیان زیادی است که در بین مردم کشور، باب شده است. بنابراین موسسات و شرکت هایی در این راستا، مشغول فعالیت هستند. این شرکت ها، در واقع واسطه ای بین مردم و خودروی اجاره ای می باشند. یعنی این که خودروی با راننده و یا بدون راننده را به میزبان اجاره می دهند.

چرا ضمانت برای بیمه

هنگامی که خودرو اجاره می کنید، شرکتی که به شما خودرو اجاره می دهد، شما را بیمه می کند. پس با اجاره کردن خودرو، با خیال راحت به رانندگی بپردازید. با این که مسلم است که وظیفه شما، حفظ و حراست ماشین اجاره ای می باشد، اما در صورتی که دچار تصادف شدید و یا خودرو دچار خرابی گردید، این گونه خسارت ها و حتی خسارت های این چنینی، توسط بیمه جبران خواهد شد.

انتخابی متنوع

اگر قصد اجاره خودرو داشته باشید، اولین و تنها کاری که باید همان ابتدا انجام دهید، انتخاب تاریخ سفر و شهر مورد نظر برای سفر شما خواهد بود. وقتی این دو عمل را انجام دادید، لیستی از ماشین های مختلف برای شما در نظر گرفته خواهد شد. از آن جایی که ماشین های متنوعی برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است، با قیمت های متفاوت و شرایط متنوعی روبرو خواهید شد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا انتخابی متنوع داشته باشید.

پشتیبانی شبانه روزی

شرکت ها و موسساتی که به شما ماشین اجاره می دهند، به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی، آماده ارائه خدمات متنوعی می باشند. یکی از این خدمات، پاسخ دهی به مشکلات احتمالی است که ممکن است در طول سفر برای شما پیش آید. پس در شرایط اضطراری نگران نباشید؛ زیرا در این شرایط، کنار شما خواهند بود.

درآمد

بسیاری از افراد با سپردن  خودروی شخصی خود به این چنین شرکت ها، راهی برای کسب درآمد پیدا می کنند. برای این کار،  ابتدا باید اطلاعات ماشین خود را ثبت نمایید و منتظر جواب از طرف آن شرکت باشید. از این طریق می توان به درآمدی روزانه، دست پیدا کرد. فقط به این نکته دقت نمایید که باید تصاویر با کیفیتی از خودروی خود ثبت نمایید و مراقب باشید تا اطلاعات خودروی خود را، به صورت صحیح وارد نمایید.

شرایط اجاره خودرو و انواع آن

همان طور که می دانید، اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده در نظر گرفته می شود. هر کدام از این دو روش، شرایط ویژه و منحصر به فرد خود را دارند. یکی دیگر از شرایط اجاره خودرو، نوع خودروی اجاره ای می باشد. برای مثال، شرایط اجاره خودروی ایرانی با شرایط اجاره خودروی خارجی تفاوت دارد. معمولا برای خودروهای ایرانی، مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان ودیعه نقدی احتیاج است. برای خودروهایی مانند هیوندا و کیا، مبلغی در حدود ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان لازم می باشد و برای ماشین هایی هم چون بنز و بی ام و، از ۱۵۰ میلیون تومان تا ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد لازم خواهد شد. علاوه بر جنبه های مالی، باید کارت شناسایی معتبری هم ارائه دهید و هم به اندازه ارزش خودرو، چک یا سفته دهید. بنابراین به این موارد هم بایستی توجه کامل نمایید. تمام مواردی که نام برده شد، شرایط ضمانت اجاره خودرو با ودیعه نقدی بود، اما با شرایطی دیگر، هم چون شرایط ضمانت با سند ملکی و یا شرایط ضمانت با خودروی شخصی نیز می توان خودرو اجاره نمود که هر کدام مراحل خاص و مخصوص به خود را دارد و از هم کاملا جدا و متفاوت هستند.

معمولا اجاره خودرو در بازه های زمانی متفاوتی انجام می پذیرد، اما حداقل زمان برای اجاره خودروی شخصی، سه روز است و یا در ایامی هم چون ایام تعطیلات نوروزی، حداقل میزان اجاره ماشین، ۲۰ روز می باشد. پس زمان اجاره خودرو نیز، دستورالعمل های مخصوص به خود را دارد و شخصی که خودرو اجاره می کند، باید تابع این قوانین باشد.

سخن پایانی

در پایان سخن، ذکر این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از افراد برای مسافرت ها و یا روز عروسی و یا موارد دیگر زندگی خود، به اجاره خودرو روی می آورند. این اجاره خودرو، شرایط خاص و مبالغ متفاوتی دارد که باید بر اساس همین شرایط، پیش بروند. این خودروهای اجاره ای، بیمه هستند و سفری آرام و لذت بخش را برای شما، فراهم خواهند آورد. انتخاب نوع ماشین، کاملا سلیقه ای و با توجه به میزان پولی که می خواهید برای این کار هزینه کنید، خواهد بود.

اجاره تاکسی دربستی

اجاره ون

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا